Faq

Πρίν ταξιδέψετε

Τι περιορισμό έχω στον αριθμό των αποσκευών μου;

Κάθε πρόσωπο μπορεί να μεταφέρει δύο σακβουαγιάζ των 15 κιλών το καθένα. Για οτιδήποτε παραπάνω επικοινωνήστε μαζί μας για να ικανοποιήσουμε το αίτημα σας!

Πού θα συναντήσω τον οδηγό κατά την άφιξή μου;

Ο οδηγός θα σας περιμένει κρατώντας μια πινακίδα με την επωνυμία της εταιρείας στο αεροδρόμιο.

Τι γίνεται εάν δεν μπορώ να εντοπίσω τον οδηγό;

Το κινητό τηλέφωνο του οδηγού θα είναι διαθέσιμο έπειτα απο την ολοκλήρωση της κρατησής σας εαν θελήσετε να επικοινωνήσετε. Ο οδηγός θα έχει παράλληλα τα δικά σας στοιχεία για να επικοινωνήσει μαζί σας σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Ο αριθμός των ατόμων που έχω επιλέξει έχει αλλάξει, μπορώ να επιλέξω άλλο όχημα μεταφοράς;

Βεβαίως, οποιαδήποτε στιγμή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να πραγματοποιήσουμε οποιαδήποτε αλλαγή επιθυμείτε!

Πόση ώρα θα διαρκέσει η μεταφορά που έχω επιλέξει;

Ο χρόνος μεταφοράς απο ένα προορισμό σε ενα άλλο διαφέρει. Εξαρτάται απο την ώρα του ραντεβού και την απόσταση της τοποθεσίας. Ο οδηγός γνωρίζει γνωρίζει όλες τις λεπτομέρειες και είναι στη διαθεσή σας για να απαντήσει όλες τις ερωτήσεις σας!

Πρίν την κράτηση

Πώς κάνω μια κράτηση στην ιστοσελίδα σας;

Αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες της εταιρείας Paradise Preserved Vip Car είναι διαθέσιμες μόνο απο τα αεροδρόμια Χανιά και Ηράκλειον σε συγκεκριμένες τοποθεσίες και πίσω. Επιλέξτε πρώτα αεροδρόμιο άφιξης και μετά προορισμό. Συμπληρώστε τον αριθμό των ατόμων και επιλέξτε την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού σας. Πατήστε το κουμπί “Αναζήτηση μεταφοράς” και θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας και να κάνετε την κράτησή σας. Η διαδικασία κράτησης είναι πολύ εύκολη και αν συναντήσετε δυσκολίες επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε να πραγματοποιήσετε την κράτησή σας.

Τι στοιχεία χρειάζονται για μια κράτηση;

Μόνο τα στοιχεία επικοινωνίας, την ημερομηνία κράτησης, ώρα και αριθμό ατόμων.

Δεν βρίσκω εναν προορισμό που θέλω να μεταβώ; Τι κάνω;

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα οργανώσουμε οποιαδήποτε διαδρομή θέλετε να πραγματοποιήσετε.

Πώς πληρώνω για την κρατησή μου;

Προσφέρουμε 3 μεθόδους πληρωμής. Μετρητά κατά την άφιξη, Paypal και πιστωτική/χρεωστική κάρτα. Σε περίπτωση που επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής “Μετρητά κατα την άφιξη” να γνωρίζετε οτι θα πρέπει να καταβάλετε ενα ποσό 30% απο το τελικό ποσό ως προκαταβολή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Ενας εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για όλες τις λεπτομέρειες της κατάθεσης. Μηχάνημα αυτόματων πληρωμών POS θα είναι επίσης διαθέσιμο για πληρωμή κατά την άφιξη.

Μπορώ να κλείσω μεταφορά για διαδοχικές στάσεις κατα την διαδρομή;

Ναι αλλά μετά απο επικοινωνία μαζί μας. Καλέστε μας και θα διευθετήσουμε όλα τα αιτήματά σας. Υπάρχει επιπλέον η δυνατότητα κατα τη διάρκεια της διαδρομής να αιτηθείτε απο τον οδηγό για κάποια στάση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε.